Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2012 22:12 - Началото - и цъфтят орхидеи 4
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 28251 Коментари: 18 Гласове:
25

Последна промяна: 11.08.2012 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Няма за какво да се тревожа – Дани от самото начало призна, че е на противозачатъчни. В началото ползвах презерватив, защото не се познавахме достатъчно, просто за всеки случай – механична преграда за разни нежелани бъгове. И за това трябва да се мисли. Досадно, но по-добре в началото да уточниш с девойката как и какво. Снощи това отпадна, нямах под ръка кондом. Тази късна сутрин – преминахме границата на взаимното доверие, бариерите сами се стопиха като последния сняг, паднал изненадващо през април. По-близка е само сестра ми, но по различен начин, разбира се. . .

Странно ли е, че на 20+ години за пръв път изживявам себе си по един нов начин,  виждам нещата от  живота под различен ъгъл? Къде съм дремуцкал кротко досега? А покрай живота ми минаха доста момичета.

Орхидеята на Дани ли е тайнствената врата към този друг свят, паралелен на настоящия, където достъп е позволен единствено на нас двамата?

Леко докосвам интимното местенце на Дани, не мога да го назова с друго жаргонно или вулгарно име, ще й подаря истинска орхидея довечера. Казвам й даже защо, тя ме гледа и се усмихва малко дяволито, малко невярващо даже. В този смисъл съм й първият мъж. Това е атавистично чувство, но ми е приятно да мисля, че все пак съм по-различен от всички, които е имала преди мен. Смятам, че всички мъже, ако срещнат любима жена биха искали да са били само те или първи с нещо в живота й. Бъркам ли? Или съм дребна душица? Искам Дани само за себе си...

Тя ме гризва по ухото, аз рисувам по лицето си невидими картини с връхчетата на кичурче коса, което съм стиснал като дете – ледена близалка. Има всичко – желание, страст, Дани е съвсем истинска до мен, със свободната ръка сега галя гърдите й, гола е толкова уязвима и крехка. И моя. В този отрязък от настоящето.

Възвръщам самочувствие и увереност. През колко чужди легла трябва да минем, до колко чужди тела да се отъркаме и опрашим, за да намерим този, с когото вселената тепърва се ражда и звездите блестят и изгарят в небитието? И цъфтят орхидеи...И отново, и пак, и още...

Шерваме цигара около час по-късно, лежим отпуснати, допрели глави и потни тела, не спирам да я галя и целувам.

“We choose our joys and sorrows long before we experience them.” K. Gibran

Избираме радост и тъга дълго преди да ги изживеем. Х. Джубран (превод пак аз)

image



Гласувай:
26



1. jabalka - Привет Бръм!
11.08.2012 22:26
Орхидеята е чудесен избор! Още повече че тя е символ за обичащите символи! За други е мил и рядък жест, за трети може би добре изпитана рецепта ! Аз предпочитам първото защото обичам символи!
Пожелавам сбъднати символи и волни фантазии за обичащите и даващите воля на фантазиите си!:))
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
11.08.2012 22:33
Добре съчетаваш еротичното и романтичното...
Приятна вечер! :)
цитирай
3. brym4ence87 - Благодаря за пожеланието, Ябълке ;-)
11.08.2012 22:33
jabalka написа:
Орхидеята е чудесен избор! Още повече че тя е символ за обичащите символи! За други е мил и рядък жест, за трети може би добре изпитана рецепта ! Аз предпочитам първото защото обичам символи!
Пожелавам сбъднати символи и волни фантазии за обичащите и даващите воля на фантазиите си!:))


А това ми хареса особено много - "Още повече че тя е символ за обичащите символи!" Разбрала си без много подробности.

Хубава вечер и на теб ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Благодаря, Марине ;-)
11.08.2012 22:36
mt46 написа:
Добре съчетаваш еротичното и романтичното...
Приятна вечер! :)


Това го умееш ти в много по-голяма степен, сещам се за "вишничките" в твое стихо, много образно...!!! ;-)) Поетично-романтична-еротична вечер ти желая ;-)
цитирай
5. elizabethany - Много поетично заглавие ;Р
11.08.2012 23:40
Орхидеи - обичам и аз ;)
цитирай
6. brym4ence87 - Поетично ;-)
11.08.2012 23:48
elizabethany написа:
Орхидеи - обичам и аз ;)


Ще подшушна на когото трябва за цветенцата ;-РР
цитирай
7. анонимен - тайнствената врата към този друг свят...
12.08.2012 00:01
Това харесвам ;) Поздрав.
цитирай
8. brym4ence87 - Така го видях ;-)
12.08.2012 00:19
gogi6666 написа:
Това харесвам ;) Поздрав.


Благодаря ;-)
цитирай
9. brym4ence87 - Посписвам от малък, тайно за себе си ;-)
12.08.2012 00:23
bulgarinut57 написа:
Но пиши. Много пиши.

Да станеш поне, като Уйлям Сароян.
Къс разказ - малко думи, много разказ.


Един цитат от "Моето верую", който ми харесва: "Писателят е духовен анархист — такъв, какъвто в дъното на душата си е всеки човек. Той е недоволен от всички и от всичко. Писателят е най-добрият приятел на всеки човек и единственият верен неприятел — един добър и велик неприятел. Той нито върви с тълпите, нито вика заедно с тях. Писателят, който е писател, е бунтовник, който пред нищо не се спира, той не се съгласява не защото не е намерил нещо, с което си струва да се съгласиш. Той не би се съгласил и когато нещо си струва дори и наполовина да се съгласиш с него, не би се и полусъгласил. Той няма да почива и да спи, както почиват и спят останалите. Умре ли, вероятно ще умре, както умират и другите, но докле е жив, той е по-жив от всички останали, дори от останалите писатели. Писателят, който е писател, е също така и глупец. Няма в света друг човек, когото тъй лесно да принизиш, осмееш, отхвърлиш и оскърбиш. И точно така трябва и да бъде. Той е и малко луд, но е по-нормален от всички други, с най-добро духовно здраве, единственото духовно здраве, за което си струва да се тревожим — живото, творческо, уязвимо, доблестното и арогантно духовно здраве на свободния човек. " У. Сароян.


Добър колкото него, едва ли... ;-) Благодаря за поощрението и съпорта ;-))

цитирай
10. brym4ence87 - Никъде не е ;-)
12.08.2012 00:41
bulgarinut57 написа:
Хванал си дирята.
Пъртина лесно се не прави .

То всъщност и на софрата не е лесно.


Всъщност говорим за отколешната ми мечта ;-)
цитирай
11. henzelski - Добър въпрос:
12.08.2012 10:20
"През колко чужди легла трябва да минем, до колко чужди тела да се отъркаме и опрашим, за да намерим този, с когото вселената тепърва се ражда и звездите блестят и изгарят в небитието?", за чийто отговор безсмъртие няма да ти стигне, докато го откриеш, приятелю! ;-)
цитирай
12. brym4ence87 - Хахаха ;-)
12.08.2012 12:16
bulgarinut57 написа:
Не е, като моя случай с пеенето.
Майка викаше на съседката: "Ленче, не бой се Емил пее !",
щом заизвивах.
Или го можеш, или не, туй е Божи дар.


да, но пък си пял от сърце, което не е малко ;-))
цитирай
13. brym4ence87 - И пак ще остане сянката на съмнението...
12.08.2012 12:19
henzelski написа:
"През колко чужди легла трябва да минем, до колко чужди тела да се отъркаме и опрашим, за да намерим този, с когото вселената тепърва се ражда и звездите блестят и изгарят в небитието?", за чийто отговор безсмъртие няма да ти стигне, докато го откриеш, приятелю! ;-)


Благодаря, Краси, че ме навестяваш и отделяш време за коментари и комуникация. Наистина оценявам това ;-) Поздрави.
цитирай
14. injir - Направо не е за вярване! Ти - влюбен? ...
12.08.2012 21:32
Направо не е за вярване! Ти - влюбен? :)
цитирай
15. brym4ence87 - Случва се ;-))
12.08.2012 23:19
injir написа:
Направо не е за вярване! Ти - влюбен? :)


Дори и на студенокръвни като мен ;-))))))
цитирай
16. pevetsa - Искам Дани само за себе си...
13.08.2012 16:17
Твоя е Дани, вземи я, и изживейте блаженството, ... а след туй, просто като звездите, изгорете, но не в небитието :)))))
ЛЮБОВТА НИ ИЗГАРЯ!
цитирай
17. mystiquewoman - Да... до колко ли тела...
13.08.2012 16:20
... и колко ли живота трябва да изживеем, за да имаме право да бъдем отново с този, който ни е отредила изначално Вселената....
Хубава седмица, Бръм и да пазиш Дани!:)
цитирай
18. mariniki - красиво и романтично...
14.08.2012 12:18
много, много ми хареса... нека ти е
светло и влюбено в душата...
най-сърдечно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161632
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031